zeepier-op-leka-april2020.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Door omstandigheden heb ik (Zeepier) een jaartje verstek moeten laten gaan in Noorwegen. Kleine compensatie was dat ik in september 2019 samen met Rene en Wiegert nog een weekje naar Zweden ben geweest om daar vanuit Helsingborg op de Oresund te vissen (zie ook https://oresund-2019.reismee.nl).

Dit jaar zit er weer een wijziging in de groep die afreist naar Noorwegen. Rien moet dit jaar verstek laten gaan. Hij is dit jaar 40 jaar getrouwd en heeft samen met zijn partner andere reisplannen. Zijn plek in de groep wordt overgenomen door Rinus. Rinus heeft veel ervaring met sportvissen op de Langelandsbelt in Denemarken. Hij heeft met zijn eigen groep visvrienden een paar jaar geleden eenmalig de overstap naar vissen in Noorwegen gemaakt. Dit was vanwege de weersomstandigheden waarmee ze te maken kregen, geen onverdeeld succes. Rinus gaat nu een keer met ons mee om over deze negatieve ervaring heen te komen. We hopen dus extra op goed weer en een mooie jacht op de aanwezige vis rondom Leka.

De groep waarmee we gepland hadden om deze 2020 visreis te maken bestond initieel uit 6 mannen (Wim, Rinus, George, Wiegert, Dirk en Rene). We gaan er net als vorig jaar een vliegreis van maken en reizen in 1 dag naar Leka. We vliegen naar Trondheim, stappen daar op de trein naar Steinkjer, dan met de bus naar Namsos en vandaar verder met de snelle postboot naar Leka.

Echter! Inmiddels is de groep weer uitgedund. Eerst meldde George dat hij vanwege een gezondheidsprobleem dit jaar moest afzeggen en vervolgens meldde Wiegert zich of vanwege een gezondheidsprobleem van zijn partner. Een uitgedunde groep dus dit jaar, waarbij Zeepier zelf ook nog tijdens de visreis herstellende zal zijn van een ski-ongeluk waarbij zijn schouder uit de kom is geweest en hij nadien nog geopereerd is om een gescheurde pees in zijn schouder weer goed vast te zetten aan zijn bovenarm.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!